Odpowiedzi

2009-11-09T19:01:28+01:00
A) mniej agresji
b) pokój na świecie.

[?]
  • BEBO
  • Początkujący
2009-11-09T19:04:02+01:00
Narkotyki- ponieważ zabijają i doprowadzają człowieka do bardzo złego stanu umysłowego i finasowego oraz uzależniaja.
Nienawisć- ponieważ jest złą cechą ktora niekedy prowadzi do popełnienia czynu karalnego naprzykład zabujstwa.
Podsuwmowanie po usunieciu tych dwoch rzeczy świat stałby sie troche lepszy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:04:36+01:00
A) narkotyki (podam ci argumenty w punktach)
-są one szkodliwe dla zdrowia
-przez nie ludzie nie moga trzeźwo myśleć
-są bardzo szkodliwe dla otoczenia osoby, która je zarzywa
-można przez nie wpaść w małóg.
b)nienawiść
-przez to były wojny
-przez to są jakiekolwiek sprzeczki
-powoduje gniew
-czasami wpływa na różne opinie