Zamien na procenty podane liczby:
a)-0,23-
0,8-
0,07-
0,91-
b)6.11-
4.2-
3,05-
1,23
c)1,4-(ułamek zwykły)-
5,8-(ułamek zwykły)-
19,20-(ułamek zwykły)-
41,50(ułamek zwykły)-
d)2 i 3,4(ułamek zwykły)-
1 i 1,2(ułamek zwykły)-
4 i 17,20(ułamek zwykły)-
3 i 21,25(ułamek zwykły)-





tam co pisze ułamek zwykły to są ułamki zwykłe tylko nieumie napisać tego w ułamkach zwykłych bo niewiem jak się pisze to na klawiaturze


prosze o szybkie rozwiązanie zadania plizzzz

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:09:59+01:00
A)23%
80%
7%
91%
b)611%
420%
305%
123%
c)25%
62,5%
95%
82%
d)275%
150%
485%
384%
3 5 3
2009-11-09T19:12:46+01:00
Wszystko mnożysz razy 100

a)0,23 = 23%
0,8 = 80%
0,07 = 7%
0,91 = 91%


b)6.11 = 611%
4.2 = 420%
3,05 = 305%
1,23 = 123%


Ps : Ułamek pisz np. 1/4
Teraz zamieniamy na ułamek zwykły czyli 1/4 razy 100/1 czyli 100/4 i teraz 100 dzielimy przez 4 = 25%
100% = 100/1

c)1,4-(ułamek zwykły)- 100/4% = 25%
5,8-(ułamek zwykły)- 500/8% = 62,5%
19,20-(ułamek zwykły)- 1900/20% = 95%
41,50(ułamek zwykły)- 4100/50% = 82%

d)2 i 3,4(ułamek zwykły)- 11/4 x 100/1 = 1100/4% = 275%
1 i 1,2(ułamek zwykły)- 3/2 x 100/1 = 300/2% = 150%
4 i 17,20(ułamek zwykły)- 97/20 = 9700/20% = 485%
3 i 21,25(ułamek zwykły)- 96/25 x 100/1 = 9600/25% = 384%


Powodzenia ! ;)
1 5 1
2009-11-09T19:16:27+01:00
A)23%
80%
7%
91%
b)
611%
420%
305%
123%
c)1/4*100%=100/4=25%
5/8*100=5/2*25=125/2=62,5%
19/20*100%=95%
41/50*100%=82%
d)2+3/4=11/4*100%=275%
1+1/2=3/2*100%=150%
4+17/20=97/20*100%=485%
3+21/25=96/25*100%=384%