Hej;)
potrzebuje jakiegoś opowiadania o mnie :) jak sie odżywiam, jaki sport uprawiam , i cos o kosmetyce :
hmm na przykład :
ESSEN:
ja odzywiam sie zdrowo, codzien pije mleko i jem duzo owocow

Sport:
bardzo lubie sport. Trenuje siatkowke codziennie tez biegam 30 minut

KOSMETIKA:
używam naturalnych kosmetykow są bardzo dobre

NIE WIEM CO JESZCZE MOZECIE DODAC COS OD SIEBIE:)

3

Odpowiedzi

2009-11-09T19:13:25+01:00
Ich esse viel Obst und Gemüse. [jem dużo owocó i warzyw]
Ich trinken keinen Alkohol und rauche keine Zigaretten. [nie piję nie palę]
Ich will gesund und schlank bleiben.

Ich fahre oft Rad. [często jeżdżę rowerem]
Am Wohenende gehe ich schwimmen. [w tygodniu chcodzę na basen]

Ich putze oft mir die Zähne. [często myję zęby]
Natur, Natur und noch einmel Natural [Tu coś jest że jest naturalna ;P]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:14:39+01:00
Wersja niemiecka:

Essen:

Achten Sie auf eine ausgewogene Ernährung. Jeden Tag trinke ich Milch und esse viel Obst.
Ich esse nicht zu viele Kalorien-Mahlzeiten, bevorzuge ich die gesünder und natürlicher.
Ich frage mich, ob die geringfügige Veränderung - die gesamte Vegetarismus, obwohl ich weiß, dass diese plötzliche Veränderung als falsch erweisen können.

Sport:

Zu meinen Lieblingssport ist Volleyball. Wahrscheinlich, weil ich es Zug.
In den Ferien, alle laufen, mindestens 30 Minuten. Auf einer täglichen Basis, leider nur in den Abendstunden oder nach der Schule - zur Entspannung.

Kosmetika:

Kosmetik lieber nicht verwenden, es sei denn, natürlich.
Ich denke, das ist sehr gut und nicht sichtbar.
Nicht alle haben das ordnungsgemäße Funktionieren der Haut.

Wersja polska:

Jedzenie:

Odżywiam się zdrowo. Codziennie piję mleko i spożywam dużo owoców.
Nie jadam zbyt wielu kalorycznych posiłków, wolę te zdrowsze i naturalniejsze.
Zastanawiam się nad lekką zmianą - na całkowity wegetarianizm, choć wiem, że tak nagłe przejście może okazać się złym.

Sport:

Do moich ulubionych sportów należy siatkówka. Pewnie dlatego, że trenuję ją.
W wakacje, codziennie biegam, conajmniej 30 minut. Na codzień niestety tylko wieczorami, albo po lekcjach - dla relaksu.

Kosmetyka:

Kosmetyków raczej nie używam, chyba, że naturalnych.
Uważam, że są bardzo dobre i nie widoczne.
Nie każde mają prawidłowe działanie dla skóry.

---
Mam nadzieję, że pomogłam. :)
1 5 1
2009-11-09T21:35:58+01:00
Essen:jem
Achten Sie auf eine ausgewogene Ernährung. Jeden Tag trinke ich Milch und esse viel Obst,ich esse nicht zu viele Kalorien-Mahlzeiten, bevorzuge ich die gesünder und natürlicher.
Ich frage mich, ob die geringfügige Veränderung - die gesamte Vegetarismus, obwohl ich weiß, dass diese plötzliche Veränderung als falsch erweisen können.
Sport:sport
Zu meinen Lieblingssport ist Volleyball. Wahrscheinlich, weil ich es Zug,in den Ferien, alle laufen, mindestens 30 Minuten. Auf einer täglichen Basis, leider nur in den Abendstunden oder nach der Schule - zur Entspannung.
Kosmetika:kosmetyki
Kosmetik lieber nicht verwenden, es sei denn, natürlich.
Ich denke, das ist sehr gut und nicht sichtbar.
Nicht alle haben das ordnungsgemäße Funktionieren der Haut.