Poda mi ktoś parę łańcuchów pokarmowych i z podkreśleniem w którym gatunku jest najwięcej DDT? oto przykłady z których musze utworzyć łańcuchy pokarmowe :
lis,plankton,biedronka,mysz,ziemniak,kryl,mszyca,wąż,myszołów,zboże,stonka,brzoza,foka,bażant,łosoś,sikora,jastrząb,orka

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:31:31+01:00
1.zboże-biedronka-mysz-myszołów-lis
2.ziemniak-stonka-myszołów-jastrząb
3.plankton-łosoś-bażant-foka-orka
4.kryl-sikorka-lis
2009-11-10T00:17:51+01:00
Ziemniak>mszyca>biedronka
zborze>mysz>myszołów
Zborze>mysz>wąż