Odpowiedzi

2009-11-09T19:16:37+01:00
Ulu kochana!~
jesteś♠ jedyna nigdy nie będzwe w miom sercu miejsca dla innej kocham cię jesteś dla mnie sensem życia bez ciebie dzień jest czarnowiał smutny zamazany. Dla ciebie zabiłbym się pamiętaj to zawsze że jesteś dla mnie 1 na 1000000
kochm cie z całego serca Droga ulu !!!


umierający z tęsknoty Zenek
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:39:38+01:00
Ojj dawno to czytalam,ale sprobuje . ;)


Kochana Ulu.!
Zanim wyjade chce podziekowac Ci za wszystko co dla mnie zrobilas . Odkad sie pojawilem zawsze bylas dla mnie dobra i pomocna . Mimo,ze nieraz narazalem grupe Ty i tak zawsze mi wybaczalas . Jako jedyna mnie rozumiesz i to zawsze potrzymywalo mnie na duchu. Musze Ci cos wyznac . Jak Cie zobaczylem i poznalem blizej,bardzo mi sie spodobalas . Nie tylko z twarzy,ale rowniez z Twojej duszy . Bije od Ciebie wewnetrze cieplo,jestes taka delikatna i niewinna. Bardzo mi sie to w Tobie podoba . Kocham Cie .
Jestem Ci za wszystko bardzo wdzieczny . Nigdy Cie nie zapomne .
Zenek








Mam nadzieje,ze pomoglam . ;)
1 5 1