Odpowiedzi

2009-11-09T19:24:03+01:00
S=v×t
s=54km/h×3h=162km
v=s/t
v=162km/27/10h
v=60km/h
t=2h42min=2i7/10h
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:25:45+01:00
Predkość - 54 km/h
Czas - 3 h
Droga - ?
54 x 3 = 162 km - droga

Prędkość z jaką pokona 162 km w ciągu 2 h 42 min ?

Prędkość = droga : czas
162 km : 2,42 = 162 : 2.7 = 60 km/h

< dzielenie trzeba wykonać ułamkami zwykłymi lub 2,42 zamienić na 2,7 ;]
3 3 3
2009-11-09T22:37:37+01:00
V= s/t
wiec
s= V*t

s = 54 km/h * 3 h = 162 km
wiec trasa miała 162 km

V= s/t
V = 162km/2 i 42/60 h = 162 / 2,7 = 60 km/h

musiałby jechac 60 km/h
1 5 1