Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:15:50+01:00
Zyskał:
*miłość
*kolegów
*otworzył się na świat
*przeżył ciekawe przygody
8 2 8
  • Użytkownik Zadane
2009-11-09T19:16:35+01:00
Zenek Wójcik:
- znalazł dzięki przyjaciołom wujka,
- odzyskał wiarę w drugiego człowieka,
- przyjaźń uchroniła go przed podążąniem złą drogą: kłamstwem i kradzieżą.
- zaczął ufać innym i inni jemu zaczęli ufać
6 3 6
2009-11-09T19:20:34+01:00
Zenek Wójcik na przyjaźni zyskał bardzo dużo. Dzięki nim wyzdrowiała mu nogę, oni się nim opiekowali,przynosili jedzenie i wszystkie potrzebne rzeczy.
Nie został złodziejem, ani włuczęgą, ale znalazł swojego wójka.