Odpowiedzi

2009-11-09T19:19:19+01:00
Nie którzy jedzą owoc zakazany.
Koledzy odrzucają mnie jak kamień węgielny.
Sąd wykonuje salomonowy wyrok.
Jemu to spada manna z nieba.
Były lata chude i tłuste.
6 2 6
2009-11-09T19:23:26+01:00
Rozmowa z tobą jest jak owoc zakazany.
Nasza pani zażądziła salomonowy wyrok.
Nastały lata chude i tłuste.
Karol dostał mannę z nieba.
Wczoraj spotkaliśmy się w kamieniu węgielnym.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:25:28+01:00
Bardzo chciał spróbować jak smakuje papieros, bo nęcił go ten zakazany owoc.
Prezydent miasta Katowic położył kamień węgielny pod budowę nowego szpitala
Michał wydał salomonowy wyrok.
Ta szóstka spadła mi jak manna z nie
Posiadając pracę miałam tłuste lata teraz zostały mi chude.
8 3 8