Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:24:52+01:00
Dla wierzącego zawarcie sakramentu małżeństwa powinno oznaczać, że przyjął na siebie ogromną odpowiedzilność. Nie oznacza to jednak, braku szczęścia. Od tej pory ta osoba ma na całe życie kogoś kto będzie z nim na dobre i na złe, w zdrowiu i w chorobie. Osoba wierząca zobowiązała się przed Bogiem zrobić wszystko, aby uszczęsliwić swoją małżonkę/małżonka.
1 5 1
2009-11-09T19:34:12+01:00
Po pierwsze wzajemna pomoc oraz wychowywanie dzieci
1 1 1
2009-11-09T19:51:20+01:00
Wychowanie mądrych dzieci nie zostanie alkoholikiem