Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:20:39+01:00
Posiadają chlorofil,czerwoną fikoerytrynę i niebieską fikocyjaninę.

Pozdrawiam :)
Liczę na najlepszą.
2009-11-09T19:24:47+01:00
KRASNOROSTY: chlorofil a, chlorofil d, fikocyjanina(koloru niebieskiego) i fikoerytryna (czerwone zabarwienie)

BRUNATNICE: chlorofil a , chlorofil c, występowanie barwników karotenowcowych najczęściej nadaje im charakterystyczne brunatne zabarwienie (bądź złociste, ogólnie u stramenopili, do których zaliczane są brunatnice)

Pozdrawiam,
matteushq;)
1 5 1
2009-11-09T19:47:20+01:00
Posiadają
*chlorofil,*
czerwoną fikoerytrynę;*
niebieską fikocyjaninę.....


miałam to dzisiaj na lekcji .
1 5 1