Odpowiedzi

2009-11-09T20:01:36+01:00
Uwaga !
Nie niszczmy roślin, są one nam potrzebne do oddychania !
Gdy ich już nie będzie nie będzie nas ... !
Ponadto są one domem dla zwierząt i ich pożywieniem
To jest łańcuch pokarmowy!
nie będzie roślin, zwierzęta umrą, zwierzęta umrą, ludzie umrą z głodu i z braku tlenu ..
Zastanów się co robisz, twój maly krok do ochrony roślin
zdziała wiele ! ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:06:33+01:00
Uwaga !
Nie niszczmy roślin, są one nam potrzebne do oddychania !
Gdy ich już nie będzie nie będzie nas ... !
Ponadto są one domem dla zwierząt i ich pożywieniem
To jest łańcuch pokarmowy!
nie będzie roślin, zwierzęta umrą, zwierzęta umrą, ludzie umrą z głodu i z braku tlenu ..
Zastanów się co robisz, twój maly krok do ochrony roślin
zdziała wiele ! ;)
1 5 1