Mam takie zdanko i nie wiem czy jest poprawne gramatycznie
W czasie Świąt Bożego Narodzenia,oglądamy fotografie,rozmawiamy ze sobą i wymieniamy się prezentami.
During Christmas we are watching old photographs,talking with each other and exchanging presents
PILNE!!

3

Odpowiedzi

2009-11-09T19:25:38+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:25:57+01:00
2009-11-09T19:41:14+01:00
In time of holiday of christmas, we observe photos (photographers), we talk and we are mentioned presentations (presents).
To powinno być tak, ale nie jestem dokońca pewna.