Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • andz
  • Początkujący
2009-11-09T19:28:02+01:00
30 - 100%
x - 120%
x = (120*30) : 100 = 36
Załoga statku Pirat liczyła 36 osób.
36 - 90%
x - 100%
x = (100*36) : 90 = 40
Załoga statku Szyper liczyła 40 osób.
2009-11-09T19:28:22+01:00
Kosarz - 30 osób
pirat - 36osób (30:5=6) ... (30+6=36)
szyper- 33 osób(30:10=3) ... (30+3=33)
2009-11-09T19:30:03+01:00
Załoga korsaża 30 osób
zaloga pirata 30*1.2=36osób
zaloga szypera

36 - 90%
x - 100%
x = (100*36) : 90 = 40

zaloga szypera 40 osób