Odpowiedzi

2009-11-09T19:25:51+01:00
Bóg dał mu 2 tablice z dekalogiem czyli dziesięcioma przykazaniami.
2009-11-09T19:27:35+01:00
Bóg dał mu 2 tablice z dekalogiem czyli 10 przykazań :)

PS proszę o najlepszą odp
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-09T19:28:44+01:00
Bóg podarował Mojzeszowi 2 tablice z dekalogiem czyli dziesięcioma przykazaniami aby przekazał je ludzią i i aby te prawa byly przestrzegane przez nich wszystkich.