Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:53:58+01:00
1.Bójka kolegów-Ja zachowałabym zimną krew tzn.Nie leciałabym do nauczyciela, tylko najperw porozmawiałabym z każdym z nich.
2.Koleżanki się obgadują-Moje zachowanie polegało by na rozmowie z kazdą i wymienieni cech tej drugiej koleżanki aby się polubiły.
3.Kłotnia z rodzicami-Nie trzaskam drzwiami tylko wychodze kulturalnie do swojego pokoju a po kilku minutach próbuje powrócić do stanu normalności z rodzicami :0
4.Nie zrozumiała sytuacja<np.Ukradnięcie pieniędzy>.-Jeżeli to by mnie oskarżyli to poszłabym do nauczycielki i powiedziała prawdę.Nie od razu się załamywała.Kłamstwo ma krótkie nogi,więc lepiej powiedzieć prawdę.


Liczę na najlepszą :)
86 3 86
  • oops
  • Rozwiązujący
2009-11-09T20:35:03+01:00
1. mogłoby dojść do sprzeczki pomiędzy uczniema nauczycielem np. że zanizył ocene uczniowi. wtedy poprosilabym nauczyciela o punktacje i wszystko wyjasnila.
2. ktoś oskarża drugiego o kradzierz - czegokolwiek. staralabym sie wytlumaczyc im ze nie ma po co wyrzucac pochopnych wnioskow, i poszukac zaginionej rzeczy



hmmm . nic wiecej nie przychodzi mi do glowy ;ddd ;*
20 2 20