Odpowiedzi

2009-11-09T19:29:45+01:00
Pamiętnik może być pisany co jakiś czas,a dziennik regularnie-codziennie:)
15 3 15
2009-11-09T19:29:51+01:00
W pamietniku sa dluzsze wpisy a w dzienniku moze byc jeden wyraz i w dzienniku musza byc daty a w pamietniku nie.
18 2 18
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:30:51+01:00
Pamiętnik może opisywać dzień po dniu, co się wydarzyło, ale jeśli przez np. 4 dni nic się szczególnego nie działo, może jes opóścić, czyli np. Jedna notatka bedzie z 10.09.09 a kolejna 15.09.09, natomiast dziennik opiera się na tym samym co pamiętnik z różnicą tego, że w nim opisuje się zawsze dzień po dniu.
53 4 53