Odpowiedzi

2009-11-09T19:33:48+01:00
Nokturn b-moll op. 9 nr 1
Nokturn Es-dur op. 9 nr 2
Nokturn H-dur op. 9 nr 3
Nokturn F-dur op. 15 nr 1
Nokturn Fis-dur op. 15 nr 2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:33:35+01:00
Nokturn b-moll op. 9 nr 1
Nokturn Es-dur op. 9 nr 2
Nokturn H-dur op. 9 nr 3
Nokturn F-dur op. 15 nr 1
Nokturn Fis-dur op. 15 nr 2
Nokturn g-moll op. 15 nr 3
Nokturn cis-moll op. 27 nr 1
Nokturn Des-dur op. 27 nr 2
Nokturn H-dur op. 32 nr 1
Nokturn As-dur op. 32 nr 2
Nokturn g-moll op. 37 nr 1
Nokturn G-dur op. 37 nr 2
Nokturn c-moll op. 48 nr 1
Nokturn fis-moll op. 48 nr 2
Nokturn f-moll op. 55 nr 1
Nokturn Es-dur op. 55 nr 2
Nokturn H-dur op. 62 nr 1
Nokturn E-dur op. 62 nr 2
Nokturn e-moll [op. 72]
Nokturn c-moll [op. posth.]
1 5 1
2009-11-09T19:34:02+01:00
Dzieła Chopina to:
- mazurki
- poloneze
-walce
- ballady
- etiudy
1 5 1