Muszę obliczyć dwie średnie amplitudy, pomożecie?

pierwsza średnia temperatura powietrza: 3,4 stopni C
druga średnia temperatura powietrza: 17,9 stopni C

amplituda tych temperatur wynosi?...

pierwsza średnia temperatura powietrza: -32,2 stopni C
druga średnia temperatura powietrza: 19,6 stopni C

amplituda tych temperatur wynosi?...

Proszę o szybką odpowiedź z góry dziękuję :*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:34:56+01:00
W pierwszym przypadku 14,5 ^o C
W drugim: 51,8 ^o C
1 1 1
2009-11-09T19:37:44+01:00
17,9 - 3, 4 = 14,5 [ stopni C ] - amplituda




19, 6 - ( -32,2 ) = 19,6 + 32,2 = 51,8 [ stopni C ] - amplituda

1 1 1
2009-11-09T19:38:05+01:00