Odpowiedzi

2009-11-09T19:36:43+01:00
Tzn. ze swiat jest jakby teatrem , na ktorego ludzie wchodza gdy sie rodza a odchodza gdy umieraja
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:37:09+01:00
Ludzie są zależni od swego losu, jakiejś wyższej, nieokreślonej siły. Nie mają wpływu na swój los. Świat to teatr, ludzie to aktorzy, a ich życie, egzystencja to jakaś rola, która jest z góry narzucona. Człowiek się zmienia- umiera, rodzi się nowy, tym samym zmieniają się aktorzy, występujący na scenie świata
2009-11-09T19:37:34+01:00
Świat jest jak teatr wszystko odgrywa się po myśli człowieka.Ludzie są aktorami gdy wchodzą na scene, grają i gdy kończą swoją rolę do odegrania schodzą ze sceny.W taki sposób ludzie kolejno wchodzą i znikają.