Odpowiedzi

2009-11-09T19:38:39+01:00
Słonik z traba do gory-szczescie
żabka -szczescie
czarny kot -pecha
czarny kot- pieniadze
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:40:29+01:00
Pies symbolizuje wierność, ochronę, odwagę, przyjaźń, czujność, usłużność, wartę, straż, ciemność, podziemia, śmierć, księżyc, świat, wiatr, płodność, inteligencja, cynizm, egoizm, zawiść, nieczystość, zepsucie, okrucieństwo, łupiestwo, wojnę, wściekliznę, diabła, herezję, pogaństwo.

Kot symbolizuje słońce, księżyc, czary, diabła, magię, ciemność, śmierć, wróżbę, okrucieństwo, drapieżność, zdradę, chytrość, pochlebstwo, egoizm, perwersję, niewierność, złodziejstwo, dumę, melancholię, nerwowość, wrażliwość, powściągliwość, wygodę, luksus, domatorstwo, lenistwo, staranność, czystość, wdzięk, delikatność, długowieczność, płodność.

Lis symbolizuje złodziejstwo, oszustwo, fałsz, obłudę, niewdzięczność, egoizm, tchórzostwo, żarłoczność, krwiożerczość, pochlebstwa, podstęp, fortel, obłudę, chytrość, przebiegłość, spryt, samochwalstwo, płodność, cierpliwość, ostrożność, skrytość.

Wilk symbolizuje winę, ciemność, noc, szatana, demony, zniszczenie, dzikość, drapieżność, wojnę, agresję, nieustępliwość, chytrość, przebiegłość, zawiść, chciwość, kłótliwość, tchórzostwo, ubóstwo, nędzę, opiekę, melancholię, herezję.