Odpowiedzi

2009-11-09T19:40:48+01:00
1. Karta platnicza placimy za wszystko co kupujem gdy nie mamy gotowki i to jest jej zastosowanie
2.Euro i Dolar mozna placic nimi w niektorych sklepach i brac w nich pozyczki. Mozna je rowniez zbierac.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:41:30+01:00
1. Karta bankowa to standaryzowana karta wydana przez emitenta (bank) w ramach funkcjonującego systemu rozliczeń (np. VISA) posiadaczowi, który za jej pomocą ma możliwość dokonywania operacji typu transferowego (np. płatności bezgotówkowej). Kartami można regulować wszelkie płatności: od zakupów w sklepach, supermarketach, stacjach benzynowych po rachunki w restauracjach. Umożliwiają one nie tylko płatności w placówkach handlowo-usługowych, ale także wypłaty z kont bankowych, przyjmowanie depozytów gotówkowych, wydawanie dyspozycji transferu pieniędzy, wydruki wyciągów bankowych itp.
2. W euro i dolarach możemy brać kredyty (większość osób jednak korzysta z funtów), możemy również skupować te waluty a gdy ich kurs wzrośnie sprzedać z zyskiem.
2 5 2
2009-11-09T21:04:44+01:00
Karty płatnicze stosować możemy gdy chcemy dokonać zakupu jakiegoś przedmiotu,gdy chcemy w szybkim czasie dokonać płatności w sklepie,dzięki niej zaoszczędzamy czas ponieważ do niedawna jeszcze używaliśmy bankomatów a teraz pieniądze przelewane są na kartę którą mamy cały czas pod ręką.



na 2 odpowiedzi nie znam:(