Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:43:17+01:00
1. Zgromadzenie się ludu w kapilcy.
2. Zaproszenie dusz czyścowych.
3. Czynność magiczna pierwsza- zapalenie garści kondzieli.
4. Objawienie się Aniołków.
5. Oddalenie zjaw.
6. Czynność magiczna druga - zapalenie wódki w kotle.
7. Pojawienie się widma.
8. Oddalenie się zjawy.
9. Czynność magiczna trzecia- Zapalenie wianka ze św. ziela.
10. Pojawienie sie dziewczyny (Zofii).
11. Oddalenie zjawy.
12. Zakończenie obrzędu.
1 5 1
2009-11-18T08:28:39+01:00
1.Zaproszenie czyśćcowych dusz na Dziady
2)przywołanie duchów lekkich
a)Pląski aniołów-Józia i Rózia
b)Kara duszyczek
c)Odesłanie dusz dzieci
3)Przybycie Widma-ducha złego pana
a)Przerażenie
b)Odesłanie ducha
4)przywołanie duchów pośrednich
a)Pojawienie się pięknej dziewczyny -Pasterki Zośki
b)Wina i kara dziewczyny
c)Odesłanie dziewczyny
5)pojawienie się tajemniczego ,milczącego widma.
2010-03-20T16:31:40+01:00
1. Zgromadzenie się ludu w kapilcy.
2. Zaproszenie dusz czyścowych.
3. Czynność magiczna pierwsza- zapalenie garści kondzieli.
4. Objawienie się Aniołków.
5. Oddalenie zjaw.
6. Czynność magiczna druga - zapalenie wódki w kotle.
7. Pojawienie się widma.
8. Oddalenie się zjawy.
9. Czynność magiczna trzecia- Zapalenie wianka ze św. ziela.
10. Pojawienie sie dziewczyny (Zofii).
11. Oddalenie zjawy.
12. Zakończenie obrzędu.