Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:52:24+01:00
1620-bitwa pod Cecorą-Hetman Stanisław Zólkiewski
1628 bitwa pod chocinem hetman J.K.Chodkiewicz
1672 najazd turecki na polskę
a)1673 hetman J Sobieski pokonuje turków pod chocinem
1683-odsiecz wiednia
1699p0okój w karłowicach odzuskujemy podolę i Ukrainę
1 5 1
2009-11-09T20:24:22+01:00
(mołdawska) 1485-1503 • (cecorsko-chocimska) 1620-1621 • (Abazy paszy) 1633-1634 • (kamieniecka) 1672-1676 • (wiedeńska) 1683-1699

1 5 1