Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:52:54+01:00
Zwierciadła wklęsłe używane są:
- w reflektorach, lampach,
- latarkach elektrycznych,
- lusterkach w samochodzie,
- narzędziach lekarskich (laryngolog, stomatolog)
17 4 17
2009-11-09T19:55:18+01:00
Teleskopach,
obiektywach lustrzanych,
"powiększających" lusterkach kosmetycznych,
samochodowych lusterkach wstecznych,
lustrach ustawianych przy drogach w miejscach szczególnie niebezpiecznych, o ograniczonej widoczności,
lampach i reflektorach.


Myślę , że pomogłam
Pozdrawiam
9 3 9