Napiszę wam pewny fragment o ochronie zwierząt:

W stosunku do gatunków chronionych zabrania się:
* umyślnego zabijania, okaleczania, płoszenia, chwytania oraz przetrzymywania i preparowania,
* umyślnego niszczenia ich gniazd, legowisk, nor i żeremi oraz jaj, postaci młodocianych, a w szczególności larw, poczwarek kijanek i piskląt,
* filmowania, fotografowania ich w miejscach rozrodu i wychowu młodych,
* przemieszczania:
- z miejsc rozrodu i regularnego przebywania na inne miejsce,
- z ośrodków hodowli, ogrodów zoologicznych, zwierzyńców na stanowiska naturalne, zbywania, nabywania żywych, martwych lub spreperowanych - w całości lub w części, wwożenia i wywożenia poza granice Państwa w stanie żywym lub martwym całych zwierząt oraz ich części lub pochodnych

Proszę o napisanie czegoś podobnego na temat ROŚLIN !!!!
Z góry dzięki za pomoc!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:16:35+01:00
Uwaga !
Nie niszczmy roślin, są one nam potrzebne do oddychania !
Gdy ich już nie będzie nie będzie nas ... !
Ponadto są one domem dla zwierząt i ich pożywieniem
To jest łańcuch pokarmowy!
nie będzie roślin, zwierzęta umrą, zwierzęta umrą, ludzie umrą z głodu i z braku tlenu ..
Zastanów się co robisz, twój maly krok do ochrony roślin
zdziała wiele ! ;)
2 2 2
2009-11-09T20:17:56+01:00
Fragment o ochronie roślin:

W stosunku do gatunków chronionych roślin zabrania się:
* zabrania się umyślnego deptania, wyrywania z korzeniem oraz bez, nie zadawalania się roślinami pod ochroną
* zabrania się umyślnego niszczenia ich terytorium-łąk, sadów, ogródków i tp. ,
*w dobrych intencjach można podlać roślinę naturalnym środkiem ochronnym
Dużo gatunków roślin jest pod ochroną, ponieważ to jest dzieło natury, a niedługo już mogą uschnąć co niektóre gatunki roślin, które aktualnie są pod ochroną.
5 3 5