Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:10:15+01:00
Ta treść przypomina nam, że Bóg jest naszym ojcem, ponieważ to On nas stworzył i teraz sięnami opiekuje. Aby okazać szacunek w imię Boga okazujemy to porzez : godność bo oznacza, że jesteśmy dla Boga kimś bardzo ważnym, wyjątkowym i bliskim a takrze popżez wiaręczyli chodzenie do kościoła , modlenie się a także przez przyjmowanie Pana jezusa do swojego serca.
2 5 2
2009-11-09T20:25:33+01:00
Dla Boga każdy człowiek jest kimś bardzo ważnym i bliskim. Bóg nie segreguje ludzi na dobrych czy złych, bogatych czy biednych. Wszystkich nas kocha z bardzo wielką siłą i dla Niego nie jest ważne kto jaki ma charakter czy kto ile ma pieniędzy w portfelu. Duch Święty uczy nas nazywać Boga ojcem lecz nie każdy chce przyjąć te nauki prosto do serca. To człowiek musi wiedzieć czy w pełni ufa Bogu czy Go kocha. Bóg ma dla każdego otwarte ręce by nas przyjąć. Wyobraźmy sobie że są drzwi. Po jednej stronie stoi człowiek a po drugiej Bóg. Tylko, że klamka jest jedna i tylko od strony człowieka. Bóg na siłę nie będzie pchał się do czyjegoś życie. To człowiek musi podjąć decyzje czy otworzyć drzwi i przyjąć Boga to swojego życia, a co najważniejsze do swojego serca.
4 5 4
  • imo
  • Początkujący
2009-11-09T21:11:43+01:00
No bo Bóg stworzył nas na swoje podobieństw. Umiłował nas tak bardzo że dał nam wolną wolę. Jesteśmy dla niego ważnie bo to On nas stworzył
4 5 4