12%(zamień na ułamek dziesiętny i ułamek zwykły)=
40%(zamien na ułamek zwykły i na ułamek dziesietny)=
215%(zamień na ułamek dziesiętny i ułamek zwykły)=
0,3(zamien na ułamek zwykły i na procent)=
1/2(zamień na procent i ułamek dziesietny)=
1.10(zamien na ułamek zwykły i na procent)=
3 i 3/4(zamień na procent i ułamek dziesietny)=
0,25(zamien na ułamek zwykły i na procent)=
33 i 1/3%(zamień na ułamek dziesiętny i ułamek zwykły)=

obliczenia:

3

Odpowiedzi

2009-11-09T20:02:50+01:00
12/100 dwanaście setnych =0,12
40/100=0,40
215/100=2,15
0,3/100=0,003
½/100=50%
1.10/100=110%
3,¾/100=375%
0,25/100=25%
33,75/100=3375%
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:03:05+01:00
12%=0,12 12/100
40%=40/100 0,40
215%=2,15 215/1000
0,3= 3/100 3%
1/2=50% 50/100
1,10=1 i 10/100
3 i 3/4=375% 3,75
0,25= 25/100 25%
33 i 1/3%= 33,03 33/3
3 3 3
2009-11-09T20:07:28+01:00
12%=0,12
12%=trzy dwudzieste piąte
40%= 0.4
40%=cztery dziesiąte
215%= 2.15
215%=czterdzieści trzy dwudzieste
0,3=30%
0,3= trzydzieści setnych
1/2= 50%
1/2= 0.5
1.10=jedenaście dziesiątych
1,10=1.1%
3 i 3/4= 3.75%
3 i 3/4=3.75
0,25=jedna czwarta
0,25=25%
33 i 1/3= trzydzieści trzy i jedna trzecia
33 i 1/3= sto trzecich
1 5 1