Odpowiedzi

2009-11-09T19:57:25+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:59:45+01:00

wędrówka , jazda , włóczęga , wyprawa , ekspedycja , eskapada , przejażdżka , objazd , wyjazd , wycieczka, pielgrzymka , peregrynacja , tułaczka , łazęga , robinsonada , delegacja , droga , odyseja , rozjazdy , tournée
5 4 5
2009-11-18T10:57:38+01:00
Wędrówka, włóczęga, wyprawa, ekspedycja, eskapada, przejażdżka, objazd, wyjazd, wycieczka, wojaż, tułaczka, droga
1 5 1