Dodawać Obliczenia

1.Pan Andrzej kupil akcje firmy Super i sprzedał je dwudziestopięcioprocentowym zyskiem za 4800zł . Kupił więc te akcję za :

a)3840zł
b)4000zł
c)4600zł
d)5760zł

2.Jeżeli koń jest 10 razy cięższy od człowieka jest od niego cięższy o :

a)100%
b)1000%
c)900%
d)10%

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:01:00+01:00
4800-125%
x-100%

x=480000/125=3840

10x100%=1000%
1000%-100%=900%
2009-11-09T20:02:33+01:00
1.3840zł
2. 10*100%= 1000%
1000%-100% = 900%
2009-11-09T20:07:28+01:00