Proszę pilne ! potrzebne ! na jutro !

przeczytajcie do końca ... zależy mi ;]!

Przeprowadźcie w klasie giełde pomysłów na temat "Jak pomóc osobom niepełnosprawnym godnie żyć" . Wszystkie propozycje zapiszcie na tablicy. na zakończenie dyskusji wyciągnijcie wnioski i ustalcie , które pomysły są najciekawsze.

Ale to nie bedzie tak organizowane w klasie tylko jako zadanie i 3 pomysly mają być.

PILNE . !!!!!!!! Pozdrawaim.

3

Odpowiedzi

2009-11-09T20:04:50+01:00
Pomagać im, ale nie traktować jak gorszych od siebie.

W miarę możliwościowy ułatwiać im życie np: windy dla niepełnosprawnych, podjazdy dla wózków.

Pomagać w zakupach, czy przejściu na pasach. Dla nich liczy się każdy drobny gest.

Starsze osoby mogą także pomóc takiej osobie w znalezieniu pracy...



3 4 3
2009-11-09T20:05:57+01:00
Osoba niepełnosprawna to taka sama jak Ty, tylko nie sprawdna fizycznie z tego co się domyślam, więc aby żyło się jej gonie należy:
-traktowac ją tak jak każdego innego człowieka,
-Jeśli potrzebuje pomocy to jej udzielic,
-przede wszystkim nie okazywac litości.
-mozna zapisac sie do jakiegoś klubu/ośrodka i pomagac takim ludziom,
-nalezy z nimi rozmawiac,
najlepszym pomylsem i wrecz najprostszym będzie traktowanie ej osoby jako osobe normalną, ona to doceni, bo dla niej jest to ważne.

2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:39:04+01:00
1.Z osobami niepełnosprawnymi powinniśmy przede wszystkim współpracować, czyli akcepotować ich takimi jakimi są, nie wyróżniać ich od reszty społeczeństwa.
2.Powinni oni wiedzieć że zawsze mogą liczyć na naszą pomoc, będzie to im dodawać pewności siebie.
3.Istnieją różne fundacje, które organizują dla takich osób imprezy, zbierają również pieniądze na zakup urządzeń umożliwiających całkowite lub częściowe wyleczenie z jakiejś choroby, a my właśnie powinniśmy takiego typu organizacje wspierać.
24 5 24