Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:03:45+01:00
X--- 100%
153--- 85%
x=180
Marcin ma 180 cm wzrostu

15% z 180=27
180+27= 207

207-153=54
Słupek ma wysokość 54 cm
2 5 2
2009-11-09T20:04:31+01:00
X-wzrost Marcina

153cm=85%x
x=180cm

153+y=115%x
153+y=1,15*180
153+y=207
y=207-153
y=54

Słupek ma 54 cm.
2009-11-09T20:05:32+01:00
85% to 153
10% to 18
5% to9
15% to 27

Wysokość słupka to 54