Odpowiedzi

2009-11-09T20:13:38+01:00
Gdańsk (54*N)
21 marca i 23 września :
h = 90* - q
h = 90* - 54* = 36*N

22 czerwca:
h = 90* - q + 23*27'
h = 90* - 54 + 23* 27'
h = 36* + 23* 27' = 59* 27'

22 grudnia:
h = 90* - q - 23* 27'
h = 90* - 54 - 23* 27'
h =36* - 23*27'

Umiem tylko w Gdańsku :((
2 5 2
2009-11-09T20:17:18+01:00
Gdańsk
21marca , 23września
obok liczby jest stopień np.90stopni
90-54=36
22czerwca
półkula płn
90-54+23,27=59,27
22grudnia
półkula płn
90-54-23,27=12,37
BA
21marca,23września
pierwsze tak samo tylko zamiast 54 to 35,13
22czerwca
półkula płd
90-35,13-23,27=31,20
22grudnia
90-35,13+23,27=68,04
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:26:16+01:00
Dla Gdańska:
21 marca i 23 września
90* - q
90* - 54* = 36*N
22 czerwca
90* - q + 23*27'
90* - 54 + 23* 27'
36* + 23* 27' = 59* 27'
22 grudnia
90* - q - 23* 27'
90* - 54 - 23* 27'
36* - 23*27'

Dla Buenos Aires:
21 marca i 23 września
90* - 35*13'= 55*13'
22 czerwca
90*-35*13' + 23*27'
55*13' + 23*27'=78* 40'
22 grudnia
90* - 35*13' - 23*27'
55*13' - 23*27' = 31*46'





4 3 4