Odpowiedzi

2009-11-09T20:08:36+01:00
Tak.Nadal obowiazuje miłosc dla ojczyzny ale z drugiej strony stracił bo nikt go niepstesztrzega
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:23:50+01:00
Wydaje mi się że kodeks rycerski jest jeszcze w pewnym stopniu aktualny.
Co do tych postanowień to wydaje mi sie że raczej wszystkie sa aktualne może Bądź zawsze oddany Bogu, Ojczyźnie, Panu, oraz Dobro i prawość przed niesprawiedliwością broń. troche mniej


1 1 1