Komorka roslinna ma:
wodniczkę, błonę komórkową, siateczke srod plazmatyczna, jądro komórkowe, aparat golgiego, mitochondrium, cytozol, chloroplastry sciane komórkową
komorka bakteri:
cytozol substancja jadrowa rybosom rzeska otoczka sluzowa błona komporkowa sciana komorkowa (komórka bakteri jest bez jadrowa):)

3

Odpowiedzi

2009-11-09T20:14:31+01:00
Komórka roślinna:
błona komórkowa,
siateczka śródplazmatyczna
jądro komórkowe
aparat Golgiego
mitochondrium
chloroplasty
ściana komórkowa.

komórka bakterii:
cytozol,
substancja jądrowa
rybosom
otoczka śluzowa
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:17:33+01:00
Komórka roślinna:
-wodniczka
-błona komórkowa,
-ściana komórkowa
-siateczka śródplazmatyczna
-jądro komórkowe
-aparat Golgiego
-mitochondrium
-cytozol
-chloroplasty

komórka bakterii:
-rybosom,
substancja jądrowa,
-cytozol,
-rzęska,
otoczka śluzowa
błona komórkowa
ściana komórkowa
(właśnie komórka baterii zamiast jądra ma substancję jądrową ;)

ej nie za bardzo wiem, jak odpowiedzieć na Twoje pytanie, bo Ty nie masz pytania ;D
2 5 2
2009-11-09T20:19:17+01:00
1. komórka roślinna
* ściana komórkowa
* błona komórkowa
* chloroplast
* mitochondrium
* aparat Golgiego
* wodniczka
* jądro komórkowe

2.komórka bakterii

* ściana komórkowa
* błona komórkowa
* rybosomy – organelle służące do produkcji białek +
* rzęska
2 4 2