Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:17:40+01:00
Miałam to na lekcji.

Nazwa przedmiotu Nazwa metalu lub stopu Właściwości
biżuteria złoto połysk
biżuteria srebro połysk
w termometrach rtęć stan ciekły
nożyczki żelazo twardość
czajnik glin twardość
klami do drzwi mosiądz połysk
2009-11-09T20:22:52+01:00
Nazwa przedmiotu: Nazwa metalu...: Właściwość:
pierścionek srebro twardość , połysk
termos stal dobre przewodnictwo ciepła
klamki mosiądz wytrzymałość
garnki stal dobre przewodnictwo ciepła
przewody miedź dobre przewodnictwo prądu
elektryczne