Odpowiedzi

2009-11-09T20:18:10+01:00
2009-11-09T20:18:55+01:00
Moim zdaniem lepszy jest avast, bo jest w pełni darmowy, a nie trialówka tak jak nod32. Ogółem wykrywa lepiej wirusy.
Polecam avasta.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:19:09+01:00
Wedlug mnie nod32 bo mam go i jak narazie mam info o wszystkich wirusach i git ;p

Ale jak kto woli to tylko moje zdanko ;d

Jak mozesz to daj naj xd
1 5 1