Odpowiedzi

2009-11-09T20:18:54+01:00
Modlitwa, kośćiół , pomoc
18 2 18
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:20:27+01:00
Chodzę do kościoła, czyli świątyni w której ofiaruje mi się on, pod postacią chleba. Modle się nie tylko tam ale też w domu i za każdym razem gdy jestem w pobliżu krzyża lub innej oznaki Chrześcijaństwa.
20 3 20
2009-11-09T20:29:15+01:00
Chodzę do kościoła i przestrzegam 10 przykazań Bożych
20 3 20