Odpowiedzi

2009-11-09T20:40:39+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T21:34:46+01:00
Wynik jest dobry ale ten rozpis :/ nigdy nie umiałem rozpisywać
Wynik jest na pewno dobry.


x-liczba chlopcow
36-cala klasa

Liczymy ile jest chłopców

x + x * 2/3 = 35

5/3 x =35
x=35*3/5
x=21

Liczymy ile jest dziewczyn

36-21=14

ODP
Liczba chłopców-21
Liczba dziewczyn-14

(Ciekawostka o demnie to taka ze wynik chlopcow musial byc podzielny przez 3 gdyz rownianie dziewczyn w innym przypadku byl by ulamkiem ;P)

Jakbys mial pytania to wal na me gg 2205065
prawe codziennie po 16:00