Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:29:01+01:00
Jezus Chrystus jest ważny poniewaz uświadamia nas o istnieniu Boga i sakramętów świętych.W życi występuje w postaci ducha i jest zawsze przy nas oraz w klasach w posaci krzyża.
1 2 1
2009-11-09T20:36:08+01:00
Życie zostało podarowane nam przez Boga dlatego w życiu codziennym nie możemy zapominać o nim. w dążeniu do prawdziwego i pełnego miłości życia. Nie odnosze sie ze swoja wiara miedzy ludzmi. Wole dziękować Bogu za dar życia, za pomoc w sposób osobisty. Jezus jest dla mnie zbawicielem ktory z kazdym dniem pragnie nas czegos nauczyc. Bo nic nie dzieje sie bez przesłania, bez wiary jak i nadziei. Mozemy ofiarowac mu swoja miłość, jak tylko chcemy i mozemy. Powinnien być w nas. Pragnę zyc wedlug wlasnych przekonan i zawsze bronie swojej wiary, bo to ja o tym decyduje. Powinnismy ten dar wykorzystac z szacunkiem, aby nie wstydzic sie swoich czynow.
1 5 1
2009-11-09T20:46:25+01:00
Jezus Chrystus to dla mnie wielka miłość. To mój drogowskaz na rozstaju dróg, który pozwala mi wybrać zawsze właściwą drogę w dążeniu do Królestwa Bożego. Kiedy myślę o tym jak On cierpiał, jak znosił te wszystkie zniewagi to już życie nie jest jakie straszne jak mi się wydaje. On pozwala mi się pojednać z Bogiem i z bliźnimi. Sądzę, że jestem prawdziwym/ą chrześcijaninem/ką, który/a nie wstydzi się swojej wiary. I myślę, że moje świadectwo pozwoli na to żeby wszyscy zrozumieli jaką wartość ma dla mnie Chrystus.
3 5 3