Odpowiedzi

  • ngm
  • Początkujący
2009-11-09T20:26:22+01:00
przeszły przyszły teraźniejszy
fast fastowac fastuje
fasty fastowały fasutują
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:27:29+01:00
Ja mam
ty masz
on/ona/ono ma
my mamy
wy macie
oni/one mają

ja miałam/miałem
ty miałaś/miałeś
on miał/ ona miała/ ono miało
my mieliśmy/miałyśmy
wy mieliście
oni mieli/one miały

ja bedę miała/miał
ty będziesz miał/miała
on będzie miał/ ona będzie miała
my będziemy mieli/miały
wy będziecei mieli/miały
oni będą mieli/miały
1 1 1