Odpowiedzi

2009-11-09T20:24:48+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:25:38+01:00
Narysuj znaki zakazów np. tabliczkę nie śmiecić, albo znak zakazu palenia i obok tego człowieka z żarówką nad głową i palcem podniesionym do góry na oznakę że przemyślał to i będzie się stosował do danych zakazów :D
2009-11-09T20:35:47+01:00
Np. ławka, facet pali papierosa na dworcu, gdzie nie można palić.. obrazek przekreślony cienką czerwoną linią. Albo stoją trzej chłopcy w sklepie dorób do nich dymki i w środku ##@##@@@ Czy coś w tym stylu, wiesz jak się pisze przekleństwa. lub jeszcze Biblioteka, cisza, a tu nagle facet zaczyna się drzeć...