Odpowiedzi

2009-11-09T21:04:45+01:00
- dom dziecka-są w nim dzieci ,których rodzice odeszli
-dom kultury- są w nim rózne wystepy
-dom handlowy- duży sklep
-dom starców-przebywają tam ludzie starzy(czasem nawet ci ,którz straxili dom lub wzsystkich bliskich)
-domek z kart-ułożona przez człowieka mała budowla z kawałków papieru
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T21:06:03+01:00
-dom wieczności - dom zycia
-dom handlowy- sklep
-dom starców- dom w którym przebywaja starzy schorowani ludzie
-dom ojca-dom Jezusa - kościól

-dom żałoby- dom w którym umarł człowiek

-domek z kart- zbudowany przez czlowieka dla zabawy
-dom modlitwy- kosciól
-dom poprawczy- w ktorym przbywa młodziez
-dom otwarty- otwarty na ludzi w którym mieszkaja ludzie momocni w potrzebie
-dom kultury- w dom w którym mozemy sie czegos nauczyc
3 3 3