Odpowiedzi

2009-11-09T20:34:44+01:00
Opis gruszki- Gruszka ma kształt podobny do wazonu.Najcześciej jej kolor to żółto zielonkawy.Gruszka ma na skórce duzo małych kropeczek które wyglądają jakby ktos zrobił je wyostrzonym ołówkiem.
2009-11-09T20:36:52+01:00
Piłka
Jest ona okrąga. Można nią kopać, odbijać ,turlać i robić wiele innych ciekawych rzeczy. Jest ona symbolem piłkarzy, gdyż oni nią w końcu grają ;D Ma różne kształty oraz wielkości ;]

głowa ;D

Znajdują się na niej włosy, oczy, usta , nos, uszy. ;D Jest okrągła, trójkątna , pociągła, a nawet kwadratowa ;D Każda jest inna, nie ma nigdzie takiej samej. Służy zazwyczaj do myslenia ;D


chyba oto chodziło?? pozdro :D
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:37:43+01:00
ALBUM
Album jest koloru zółtego. Na okładce jest wielkie zdjęcie całej mojej rodziny. W środku jest pełno moich, rodziny i przyjaciół zdjęć. Album jest bardzo kolorowy, gdyż bardzo lubie robić sobie zdjęcia w kolorowych ubraniach.


KOMPUTER

Komputer jest to sprzęt na którym bardzo lubie przebywqć. Wyszukuje wiele informacji ze świata. Jest moją formą rozrywki. Gram w wiele ciekawych gier. Pomoaga mi w nauce.
1 3 1