Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:43:12+01:00
X - y =6
x+ y = 8
10x +y -(10y +x ) = 54
--------------------------
2x = 14
x = 7
10*7 + y - ( 10y + 7) = 54
70 + y - 10 y -7 = 54
-9y = 54 - 63
y = -9 :(-9) = 1
Odp. Tą liczbą jest 71
1 5 1
2009-11-09T20:43:48+01:00
X- cyfra dziesiątek
y- cyfra jednosci

x-y=6 ∧ x+y=8
x=6+y ∧ 6+y+y=8
x=6+y ∧ 2y=2
x=6+y ∧ y=1
x=7 ∧ y=1

Odp: Liczba o którą chodzi w zadaniu to 71(Łukasz ma 71 znaczków).