Odpowiedzi

2009-11-09T20:41:40+01:00
Sorki pośpieszyłam się- nie wiem :(
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:44:32+01:00
Zło pełni rolę tak jakby punktu kulminacyjnego akcji w Śródziemiu.Gdy by nie Sauron i zło które rozprzestrzeniał powieśc nie miała by sensu ani żadnych wydażeń.Zło przedstawiane jest jako oko na szczycie wieży Ala Dur w Mordoże są to pozostałości po władcy zła Sauronie który został pokonany przez Isildura czyli dziadka Aragorna akcja nie toczy sie własciwie między Sauronem a innymi bohaterami lecz pierścieniem on jest tak jakby symbolem zła w powieści.Więc zło pełni rolę uatrakcyjniającą powieść.
2009-11-09T20:50:02+01:00
Zło w świecie przedstawionym pełni ważną rolę tak samo jak i dobro. Gdyby nie było zła to nierozróżnialibyśmy co jest dobre a co złe, bylibyśmy obojętni.