Odpowiedzi

2009-11-09T20:43:35+01:00
A)⅖+0,77 = 0,4 + 0,77 = 1,17

b) 15,4 + 3⅓ = 15 + 2/5 + 3 + 1/3 = 18 + 6/15 + 5/15 = 18 + 11/15

c)1,75 - ⅚ = 7/4 - 5/6 = 21/12 - 10/12 = 11/12

d)3⅓ - 2,25 = 10/3 - 9/4 = 40/12 - 27/12 = 13/12

e)8¾+1,125 = 8,75 + 1,125 = 9,875

f)* (4,56- 1,16) × (14 ×⅝- 9,99) = 3,4 * (35/4 - 9,99) =
3,4 * (8,75 - 9,99) = 3,4 * (-1,24) = -4,216

g)* 0,2×(5⅕-3,7)- 0,06 = 0,2 * (5,2 - 3,7) - 0,06 =
0,2 * 1,5 - 0,06 = 0,3 - 0,06 = 0,24
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:48:41+01:00
Musisz w tym zadaniu zamienic ulamek na dziesietny lub odwrotnie ;]
A) 0,4 + 0,77= 1,17
b) 15,4 + 3 1/3 = 281/15 = 18 11/15
c)1,75 - 0,375 = 1,375
d)3 1/3 - 2,25 = 13/12
e)8,75 + 1,125 = 9,875
f)3,4 * (8,75 - 9,99) = -4,216
g)0,2 * ( 46/9- 37/10) - 6/100 = 0,2 * 127/90 - 0,06 = 127/450 - 270/450 = -143/450


mam nadzieje ze dobrze ;]
1 5 1