Kazdej liczbie rzeczywistej x przyporzadkowujemy najwieksza z liczb calkowitych mniejszych od x.
a)jakie wartosci przyjmuje ta funkcja dla argumentow: x=2⅓, x=5, x=-3⅓, x=√2,
b)wymien kilka argumentow, dla ktorych funkcja przyjmuje wartosc -2

2

Odpowiedzi

2009-11-10T12:54:26+01:00
A.)

x=2⅓ f(x) = 2
x=5 f(x) = 4
x=-3⅓ f(x) = -4
x=√2 f(x) = 1


b.) bedą to liczby z przedziału <-1;-2) przykłady:

-1, -√2, - √3 , -1.5 , - 1,999
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T15:48:31+01:00
A

x=2⅓ f(x) = 2
x=5 f(x) = 4
x=-3⅓ f(x) = -4
x=√2 f(x) = 1


B

bedą to liczby z przedziału <-1;-2) przykłady:

-1, -√2, - √3 , -1.5 , - 1,999