Odpowiedzi

2009-11-09T20:52:08+01:00
Szalik
Tata
Aparat
Rekin
Ocean
Żółty
oczY
sTrona
Noga
uszY

Waga
Szary
Czapka
Helikopter
wiewiÓrka
Dach

1.Nosisz go na szyi gdy jest Ci zimno
2.Twoi rodzice: Mama i
3.Robisz nim zdjęcia
4.Duża niebezpieczna ryba
5.Wiekszy niż morze
6.Kolor słońca
7.Dzieki nim widzisz
8.Np: w książce
9.Kopiesz nią piłkę
10.Dziki nim słyszysz
11.Ważysz się na niej
12.Kolor ołówka
13.Nosisz ją na głowie gdy jest Ci zimno
14.Można nim latać
15.Ma kitę i uwielbia orzechy
16.Przykrywa dom.

(powodzenia) :)
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:59:00+01:00
S alomon
Egip T
Bibli A
g R ecja
O limp
Moj Ż esz
Palest Y na
Mi T
Partenon N
Aten Y

Jah W e
Zeus S
demokra C ja
H oplita
Ó
D ionizos

1.Syn Dawida..
2.Nad rzeką Nil..
3.Składa się z Sterego i Nowego testamentu...
4.Kraj zamieszkały bardzo wielu bogów....
5. Góra w Grecji...
6....
7.Ziemia obiecana...
8.Mitologia w skrócie..
9.Świątynia w Atenach...
10. Grecja, miasto, bardzo popularne..
11.Bóg Żydów...
12.Bóg wszystkich Bogów..
13.władza ludu...
14.żołnierz ateński..
15....
16.mu (jakiś bóg) był poświęcony teatr w Grecji
4 3 4