Odpowiedzi

2009-11-09T20:57:47+01:00
Wstęp może zaczynać się od słów
(...) Kiedy dotarłem już do akademii ...
* Było tam zupełnie inaczej niż opisywali w filmie lub w ksiażce
* Wszyscy przywitali mnie bardzo Ciepło
* pan Kleks wyszedł do mnie ponieważ wiekszą połowa grupy robiła specyficzne mikstunki np. na latanie :p
* Nad moja głowa zaczeły latać kruki po czym przemieniły sie one w Dzieci z dziwacznymi imionami ( np. Kamidzidzas :D)
Powymyslaj śmieszne historie ...
Ja w krainie akademii Pana Kleksa ---> To jest twoja kraina i twój świat (wymyślony) !!
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:57:39+01:00
Droga Anno.!

Dziękuję za wiadomość o Maćku. Jestem zadowolony, że już wyszedł ze szpitala. Prosiłaś o to, żebym Ci opowiedział wszystko dokładnie o Akademii.
Akademia Pana Kleksa mieści się przy ulicy Czekoladowej. Jak już domyśliłaś się jedynym nauczycielem jest pan Kleks. W tej szkole jest o niebo lepiej niż w naszej, szarej szkole. Pierwszego dnia jako nowy uczeń pan Kleks oprowadził mnie po szkole i nawet pozwolił mi być przy robieniu obiadu. Aaaa.. Zapomniałem. W tej szkole nie ma żadnych dziewczyn. Więc wiesz raj dla chłopaków. Ale Ty zawsze jesteś i będziesz moją przyjaciółką. W naszej szkole byłem zawsze cichym i spokojnym chłopcem. Tutaj mogę wykazać się moimi umiejętnościami manualnymi. Naprawiam różne sprzęty. Ostatnio naprawiałem lustro i szafę. Potrafię nawet wznieść się już na trzy metry. ! Szkoda, że nie jesteś chłopakiem. Najbardziej podobają mi się dwie lekcje. Geografii i kaligrafii. Na tej pierwszej gramy piłką i wymieniamy różne miejsca a na drugiej.. To Ci opowiem jak przyjadę na Boże Narodzenie do domu
Nie wiesz jak bardzo tęsknie za wami wszystkimi. Odpisz mi najszybciej jak możesz co w naszej szkole się dzieje.

Pozdrowienie także od Pana Kleksa.
Wojtek. !


To jest takie krótkie, ale dołóz cos jeszcze swojego. !!!
1 1 1