Napisz 5 zdań złożonych współrzędnie przeciwstawnych , które mogłyby być wskazówkami dla przyszłego posiadacza psa. Używaj różnych spójników
Wzór:Pies może być twoim najlepszym przyjacielem , lecz musisz się nim troskliwie opiekować.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:58:38+01:00
Pies to przyjamność, ale również wielka odpowiedzialność.
Psy lubią wychodzić na spacery, a zabawa to dla nich szczególna radość.
Większość psów woli bieganie na świeżym powietrzu, natomiast pudle wolą przesiadywać na kanapie w ciepłym domu.
Psy uwielbiają karmę, ale nie pogardzą również kawałkiem kiełbasy lub szynki.
Chęć posiadania psa to wspaniałe marzenie, jednak zwierzątko domowe to żywe stworzenie i nigdy nie możemy zapominać o jego potrzebach kiedy jest u nas nawet kilka lat.
50 4 50
2009-11-09T20:59:40+01:00
1. Pies może być twoim najlepszym przyjacielem , lecz musisz się nim troskliwie opiekować.
2. Ze zwierzakiem wychodź na spacery, aby miał wystarczająco dużo ruchu.
3. Chodź z psem do weterynarza, dbaj o jego zdrowie.
4. Niektóre zwierzaki ciągle są bardzo żarłoczne, jednak nie możesz ich przekarmiać.
5. Pieski są słodkie, lecz to nie zabawki, nie można ich rzucić w kąt.
54 3 54
ale to nie spójnik przeciwstawny
jesteś boska